bedragen x € 1 miljoen
omschrijving | begroot lasten | begroot baten | realisatie lasten | realisatie baten | resultaat |
---|---|---|---|---|---|
Almere City Marketing | 1,7 | 0,0 | 1,7 | 0,0 | 0,0 |
Communicatie & Marketing | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,0 |
totaal | 1,9 | 0,0 | 1,9 | 0,0 | 0,0 |
Almere City Marketing
De bijdrage aan Almere City marketing (ACM) wordt vooral ingezet voor branding en promotie van de stad, om evenementen te stimuleren en de lokale VVV-vestiging te kunnen exploiteren |
---|
bedragen x € 1 miljoen
omschrijving | begroot lasten | begroot baten | realisatie lasten | realisatie baten | resultaat |
---|---|---|---|---|---|
subsidie | 1,7 | 1,7 | 0,0 | ||
totaal | 1,7 | 0,0 | 1,7 | 0,0 | 0,0 |
De subsidie aan ACM is in 2020 volledig betaald. Deze middelen zijn een extra impuls voor de marketing, toerisme, evenementen en branding van de stad. Hiervan is € 160.000 vanwege Corona niet uitgegeven. ACM verzoekt om dit bedrag in 2021 in te mogen zetten. 2021 is het laatste jaar voor de start van de Floriade. Aan ACM is gevraagd om inzichtelijk te maken hoe dit bedrag bij kan dragen aan intensivering op de doelen: Zichtbaarheidsplan Floriade in de stad, bijdrage aan een succesvol evenement met spin-off in de stad en het stimuleren van herhaalbezoek (toerisme). Op basis daarvan kan beoordeeld worden of we met dit verzoek kunnen instemmen. ACM zal hiervoor, op basis van de algemene subsidieverordening, een verzoek indienen bij het college.
Communicatie & Marketing
Het budget wordt ingezet voor het vergroten van kwaliteit en professionaliteit. Wij leveren een bijdrage aan het versterken van de communicatieve organisatie. En zijn wij in verbinding met de stad en de organisatie. |
---|
bedragen x € 1 miljoen
omschrijving | begroot lasten | begroot baten | realisatie lasten | realisatie baten | resultaat |
---|---|---|---|---|---|
inkoop | 0,2 | 0,2 | 0,0 | ||
totaal | 0,2 | 0,0 | 0,2 | 0,0 | 0,0 |